WebTech Rodos: Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, τα οποία θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 24 και το Σάββατο 25 Μαΐου.
Οι ομιλητές των κεντρικών συνεδρίων που ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές είναι οι:
• Natalia Zhukova, Head of Marketing and Market Research, Semrush
• Muhammed Emin Imer, International Expansion General Manager, HepsiGlobal
• Resa Gooding, Partner Engagement Manager, Hubspot
• Andreas Kitsios, Data Specialists Leader, AWS Europe Central
• Sylia Evlogimenou, Digital Experience Specialist, Vodafone
• Nick Fournogerakis, Senior Commercial Data Analyst, Kaizen Gaming
• Thanos Petsakos, Data Analytics Instructor, Big Blue Data Academy
• Ektor Tolis, Digital Marketing & Ecommerce Manager, Bodytalk
Το κόστος του εισιτηρίου για τα διήμερα διεθνή συνέδρια είναι 224 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. Θα υπάρχει παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.
Για όσους αγοράσουν το εισιτήριό τους σε μειωμένη τιμή “Early Bird” έως τις 22 Απριλίου, το κόστος διαμορφώνεται στα 180,65 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Δείτε τη θεματολογία και κλείστε το εισιτήριό σας για το Διήμερο Συνέδριο eCommerce εδώ και για το Διήμερο Συνέδριο Digital Marketing εδώ και εξασφαλίστε μειωμένη τιμή για το εισιτήριό σας, έως τις 22 Απριλίου.
Για τα μέλη του GR.EC.A και του iab Hellas προβλέπεται μειωμένο κόστος για το εισιτήριο, στα 180,65 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Στην τιμή του εισιτηρίου περιλαμβάνονται:
– Συμμετοχή και στις δύο ημέρες
– Πρόσβαση στις παρουσιάσεις των ομιλητών
– Δυνατότητα για Q&A με τους ομιλητές
– 1 διάλειμμα για καφέ και σνακ κάθε ημέρα, στο χώρο της διοργάνωσης
– Υλικό συνεδρίου (τσάντα συνεδρίου, στυλό, σημειωματάριο)
– Μεταφραστική υπηρεσία (Αγγλικά <-> Ελληνικά)
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2024 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.
Το επίσημο Website της eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες, οι οποίες ανανεώνονται διαρκώς.
eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο, Αθήνα.
Χρόνος διεξαγωγής: 24 – 26 Μαΐου 2024.
Χρόνος διεξαγωγής κεντρικών συνεδρίων: 24 – 25 Μαΐου 2024
Ωράριο λειτουργίας έκθεσης: 11:00 – 20:00
Ωράριο κεντρικών συνεδρίων: 12:00 – 18:00
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom
πηγή: techpress.gr