WebTech Rodos:
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Koei Tecmo λέει ότι είναι κυρίως υπεύθυνος για τη μακρά ανάπτυξη του Nioh. Το παιχνίδι της Team Ninja ανακοινώθηκε αρχικά το 2004 με τον προσωρινό τίτλο Oni, αλλά κυκλοφόρησε στις αρχές του 2017. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πέρασε από μια χούφτα πολύ διαφορετικές εκδοχές, από ένα παραδοσιακό RPG που αναπτύχθηκε από την Koei σε ένα action RPG που αναπτύχθηκε από την Omega Force, έως ένα πλήρες παιχνίδι δράσης τύπου Ninja Gaiden που αναπτύχθηκε από την Team Ninja.Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Denfaminicogamer, ο Yoichi Erikawa εξηγεί ότι ήταν ο κύριος λόγος που το παιχνίδι ακυρώθηκε τόσες φορές και ότι αν ήταν κάποιος άλλος στη θέση του, θα είχε χάσει τη δουλειά του.Ο Erikawa θυμήθηκε: «Η ανάπτυξη πήρε 12 χρόνια. Αν ήταν κάποιος που εργαζόταν κάτω από εμένα και το έκανε αυτό, θα είχαν απολυθεί».«Ακόμα κι έτσι», εξήγησε, «αφού το ξαναφτιάξαμε τρεις φορές, δημιουργήσαμε ένα καλό παιχνίδι. Το Nioh δημιουργήθηκε όταν συγχωνεύτηκαν οι Koei και Tecmo και συνδύασε τα δυνατά σημεία και των δύο εταιρειών σε κάτι διασκεδαστικό. Όπως γνωρίζετε, το φόρτε της Koei ήταν τα ιστορικά παιχνίδια, ενώ η Tecmo διέπρεψε στα παιχνίδια δράσης».
πηγή: enternity.gr