WebTech Rodos:
Τα τελευταία χρόνια, η Amazon θεωρείτο ιδανική πλατφόρμα για αγορές παιχνιδιών και κονσόλων. Ωστόσο, οι οπαδοί της Nintendo παρατήρησαν ότι τα προϊόντα της εταιρείας, όπως το Nintendo Switch 2 και τα πιο δημοφιλή παιχνίδια, είχαν εξαφανιστεί από το site ή έπαιρναν πολύ περισσότερο χρόνο να επιστρέψουν σε διαθεσιμότητα. Ο λόγος, σύμφωνα με αναφορές του Bloomberg, είναι μια διαφωνία μεταξύ Nintendo και Amazon για τις πωλήσεις τρίτων. Η Nintendo αντιτάχθηκε στο γεγονός ότι τρίτοι έμποροι πωλούσαν παιχνίδια της εταιρείας στις ΗΠΑ σε τιμές χαμηλότερες από τις επίσημες που είχε θέσει η ίδια η Nintendo. Πιο συγκεκριμένα, αυτοί οι έμποροι αγόραζαν παιχνίδια μαζικά από την Νοτιοανατολική Ασία και τα εισήγαγαν στις ΗΠΑ, προσφέροντάς τα έπειτα σε πολύ χαμηλότερες τιμές από τις προτεινόμενες λιανικής. Αυτή η πρακτική οδήγησε τη Nintendo να αποσύρει τα προϊόντα της από το Amazon, καθώς θεώρησε ότι η ανεξέλεγκτη πώληση από τρίτους υπονομεύει την τιμολογιακή πολιτική και την αξία της επωνυμίας της.Η Amazon προσπάθησε να εξομαλύψει την κατάσταση, προτείνοντας την τοποθέτηση ειδικής σήμανσης για την αυθεντικότητα των προϊόντων, αλλά η Nintendo δεν δέχτηκε και συνέχισε την αποχώρησή της. Ως αποτέλεσμα, η Amazon έχασε το δικαίωμα να πωλεί το Nintendo Switch 2 κατά την επίσημη κυκλοφορία του, με τη κονσόλα να είναι διαθέσιμη μόνο από άλλους μεγάλους λιανοπωλητές όπως Walmart, GameStop, Target, Best Buy και την επίσημη ιστοσελίδα της Nintendo. Παρόλο που και οι δύο εταιρείες αρνήθηκαν δημόσια ότι υπάρχει κάποια επίσημη διαμάχη, η πραγματικότητα δείχνει ότι η διαθεσιμότητα των προϊόντων της Nintendo στο Amazon είναι περιορισμένη, με τα περισσότερα παιχνίδια να πωλούνται από τρίτους και όχι από την ίδια την Amazon.Τελευταία, εμφανίζονται κάποια σημάδια βελτίωσης, καθώς ορισμένα παιχνίδια όπως το Donkey Kong Bananza είναι και πάλι διαθέσιμα για προπαραγγελία, αλλά η κονσόλα Nintendo Switch 2 εξακολουθεί να λείπει από την πλατφόρμα. Αυτή η διαμάχη φέρνει στο προσκήνιο τη σημασία του ελέγχου των τιμών και της διανομής προϊόντων στην ψηφιακή εποχή, καθώς και την ανάγκη των κατασκευαστών να προστατεύουν την αξία της επωνυμίας τους. Παράλληλα, οι χρήστες βρίσκονται αντιμέτωποι με περιορισμένη προσβασιμότητα στα νέα προϊόντα και με περισσότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα με την αυθεντικότητα των προϊόντων που αγοράζουν από τρίτους.Έφυγε από τη ζωή ο αγαπητός YouTuber/TikToker Μιχάλης Τζεζαϊρλίδης που ασχολούταν με την τεχνολογία
πηγή: enternity.gr
