WebTech Rodos:
Η ανάπτυξη του Battlefield 6 αντιμετώπισε σημαντικές δυσκολίες όσον αφορά τη μεταφορά του παιχνιδιού στο Xbox Series S, καθώς η λιγότερη μνήμη της κονσόλας δημιούργησε πολλαπλά τεχνικά εμπόδια. Όπως ανέφερε ο τεχνικός διευθυντής Christian Buhl, υπήρξαν περίοδοι όπου τα επίπεδα του παιχνιδιού κολλούσαν ή παρουσίαζαν κρασαρίσματα στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, οδηγώντας την ομάδα στην ανάγκη για εντατική βελτιστοποίηση της χρήσης μνήμης. Οι επεμβάσεις αυτές τελικά βελτίωσαν τη σταθερότητα και την απόδοση του Battlefield 6 όχι μόνο στο Series S, αλλά και συνολικά σε όλες τις εκδόσεις του τίτλου. Μετά από πολλούς μήνες δοκιμών και συλλογής δεδομένων, οι developers κατάφεραν να λύσουν τα προβλήματα και δηλώνουν πλέον πως το παιχνίδι «τρέχει εξαιρετικά σταθερά» και στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο στο Xbox Series S, κάτι που επιβεβαιώνεται και από βίντεο της ανοικτής beta. Παράλληλα, αν και το στούντιο ήθελε να συζητήσει το ενδεχόμενο μεταφοράς ή λειτουργίας του Battlefield 6 στο φημολογούμενο Switch 2 της Nintendo, εκπρόσωπος της EA διέκοψε τη σχετική αναφορά και ξεκαθάρισε ότι μπορούν να μιλήσουν μόνο για τις πλατφόρμες κυκλοφορίας, δηλαδή Xbox Series X/S, PlayStation 5 και PS5 Pro. Επιπλέον, αποκαλύφθηκε πως η έκδοση του BF6 θα υποστηρίζει gyro controls στο PS5 και το PS5 Pro, με τους developers να εκθειάζουν τα gyro χειριστήρια του Switch 2, αλλά χωρίς να επιβεβαιώνεται καμία έκδοση ή σχεδιασμός για τη νέα κονσόλα της Nintendo.Καταστράφηκε στη μεταφορά ένα από τα πιο σπάνια PS5 controllers
πηγή: enternity.gr
