WebTech Rodos:
Τα προβλήματα του Borderlands 4 δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν της προσοχής του Digital Foundry. Οι ειδικοί της τεχνολογίας ανέλυσαν τις επιδόσεις του τίτλου και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι επιδόσεις του είναι κατώτερες από ό,τι αναμένεται για ένα video game που έχει αναπτυχθεί με τη βοήθεια της Unreal Engine 5, κάτι που είναι δεν θα έπρεπε να ισχύει, καθώς το looter-shooter δεν είναι φημίζεται για τα γραφικά του. Σημειώνεται ότι δεν είναι και λίγοι αυτοί που το αποκαλούν ως Stutterlands 4.Παρόλο που το Borderlands 4 μπορεί να μην φαίνεται ιδιαίτερα απαιτητικό εκ πρώτης όψης, πίσω από τα παρασκήνια λαμβάνουν χώρα αρκετές απαιτητικές διαδικασίες, όπως η δημιουργία ρεαλιστικών texture, που οι παίκτες μπορεί να μην αντιλαμβάνονται με την πρώτη ματιά.Ο λόγος για αυτό είναι ότι το παιχνίδι βασίζεται στο Software Lumen και, επιπλέον, χρησιμοποιεί Nanite και Virtual Shadow Maps, που είναι μερικές από τις πιο απαιτητικές σε πόρους λειτουργίες της Unreal Engine 5. Η Digital Foundry σημείωσε επίσης ότι το Borderlands 4 λειτουργεί με σταθερά 60FPS στο PS5 Pro σε ανοιχτούς χώρους, αλλά πέφτει στα 30-40FPS σε σκηνές με έντονες μάχες.Ακόμη και σε σύγχρονο υπολογιστή, με RTX 5090 και Ryzen 7 9800X3D, το παιχνίδι αποδίδει 60-70 FPS σε ρυθμίσεις για 4K. Αυτό είναι αρκετά απαιτητικό για μια κορυφαία GPU και το Digital Foundry συνέστησε να κάνουν οι παίκτες τον τίτλο max out.Αλλάζει όνομα και γίνεται αθλητικό κανάλι η ΕΡΤ 2!
πηγή: enternity.gr
