WebTech Rodos:
Ο Hideki Kamiya, director του Resident Evil 2, μίλησε για την περίοδο ανάπτυξης του τίτλου που κυκλοφόρησε το 1998, αποκαλύπτοντας μια πολύ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια. Ύστερα από την παρουσίαση του gameplay του Silent Hill f, ο Kamiya θυμήθηκε πως η ομάδα που δούλευε στο RE2 ήθελε να εισάγει παρόμοια χαρακτηριστικά action, όπως το sidestep και το charged knife slash.
Ο Kamiya είπε πως όταν τα ίδια χαρακτηριστικά δοκιμάστηκαν στο πρώτο Resident Evil, τα ζόμπι έπαψαν αμέσως να είναι τρομακτικά. Οι developers συνειδητοποίησαν πως τέτοιοι μηχανισμοί action χαλάνε την ουσία του τίτλου, με τον Shinji Mikami (director του πρώτου RE) να επισημαίνει τότε πως “το θέμα του παιχνιδιού είναι ο φόβος”.Ο Kamiya δήλωσε επίσης πως κάποια στιγμή στο RE2, ο Chris Redfield θα μπορούσε να έχει αποκτήσει πρόσβαση σε ένα σπαθί. Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε, καθώς ο Chris εξερευνούσε μια έπαυλη, θα είχε την επιλογή να πάρει ένα σπαθί για να επιτίθεται σε ζόμπι. Όμως, αυτό θα τον έκανε υπερβολικά “ηρωικό”, οπότε και αυτή η ιδέα ακυρώθηκε.Αποσύρονται δύο κινητά από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας
πηγή: enternity.gr
