WebTech Rodos:
Η Virtuos συνέκρινε τις συνολικές τεχνικές δυνατότητες του Nintendo Switch 2 με αυτές του Xbox Series S. Έχοντας ιδρυθεί το 2004, η Virtuos είναι ένας από μεγαλύτερους δημιουργούς παιχνιδιών στον κόσμο. Εστιάζει στην υποστήριξη της ανάπτυξης σημαντικών παιχνιδιών ΑΑΑ ή στη μεταφορά υφιστάμενων τίτλων σε νέες πλατφόρμες.Ο Eoin O’ Grady, τεχνικός διευθυντής της Black Shamrock, θυγατρικής της Virtuos (Grounded, Kerbal Space Program 2, The Outer Worlds: Spacer. Choice Edition), μίλησε για τις τεχνικές δυνατότητες του Switch 2 σε συνέντευξή που παραχώρησε στο Wccftech.
Σύμφωνα με τον O’Grady, οι συνολικές δυνατότητες της GPU και των δύο κονσολών είναι συγκρίσιμες, χάρη στη χρήση της τεχνολογίας DLSS upscaling από το Switch 2. Αν και η CPU του Switch 2 είναι πιο κοντά σε αυτή του PS4, ο O’Grady πιστεύει ότι «οποιοδήποτε παιχνίδι κυκλοφορεί με υποστήριξη 60 FPS στο Series S θα μπορεί εύκολα να μεταφερθεί στο Switch 2».«Όσον αφορά την GPU, το Switch 2 έχει ελαφρώς χαμηλότερη απόδοση από το Series S. Η διαφορά αυτή είναι πιο αισθητή σε mobile mode», ανέφερε. «Ωστόσο, το Series S δεν υποστηρίζει τεχνολογίες όπως το DLSS, τις οποίες υποστηρίζει το Switch 2. Αυτό καθιστά τις δυνατότητες της GPU των δύο κονσολών συγκρίσιμες συνολικά».«Όσον αφορά τον επεξεργαστή, η διαφορά μεταξύ των δύο κονσολών είναι πιο ξεκάθαρη. Η Switch 2 είναι πιο κοντά στο PlayStation (PS) 4 σε αυτό το κομμάτι, καθώς διαθέτει έναν επεξεργαστή ελαφρώς πιο ισχυρό από αυτόν του PS4. Δεδομένου ότι τα περισσότερα παιχνίδια τείνουν να εξαρτώνται περισσότερο από την κάρτα γραφικών παρά από τον επεξεργαστή όταν είναι καλά βελτιστοποιημένα, η επίδραση αυτής της διαφοράς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το εκάστοτε παιχνίδι και τον στόχο του σε αριθμό καρέ ανά δευτερόλεπτο».«Κάθε παιχνίδι που κυκλοφορεί με υποστήριξη για 60 FPS στο Series S λογικά πρέπει να μεταφερθεί εύκολα στο Switch 2. Ομοίως, ένα παιχνίδι του Series S με 30 FPS που εξαρτάται από την GPU θα πρέπει επίσης να μεταφερθεί χωρίς προβλήματα. Τα παιχνίδια με πολύπλοκα physics,animations ή άλλα στοιχεία που απαιτούν μεγάλη χρήση της CPU ενδέχεται να αντιμετωπίσουν επιπλέον προκλήσεις για να φτάσουν τα 30 ή 60 FPS ή να απαιτήσουν επιπλέον βελτιστοποίηση κατά τη μεταφορά».Ο O’Grady είναι αισιόδοξος για το Switch 2 και ισχυρίστηκε ακόμη ότι θα μπορούσε να ξεπεράσει τις πωλήσεις του προκατόχου του, που έφτασαν τα 150 εκατομμύρια, γεγονός που θα το καθιστούσε μία από τις κονσόλες με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών.«Δεδομένης της επιτυχίας φαινόμενο του Switch, οι προσδοκίες για τις πωλήσεις του Switch 2 ήταν ήδη αρκετά υψηλές. Η Nintendo διαθέτει ένα τεράστιο κοινό πιστών οπαδών, αλλά παράλληλα, η αγορά των φορητών συσκευών βρίσκεται σε ανάπτυξη — και δεν μιλάω για τα smartphones».«Το πρώτο Switch, μαζί με το Steam Deck και άλλες υψηλής ποιότητας φορητές συσκευές παιχνιδιών, συνέβαλαν στην ανάπτυξη αυτού του τομέα. Οι παίκτες θέλουν όλο και περισσότερο παιχνίδια AAA εν κινήσει, και γι’ αυτό πιστεύω ότι το Switch 2 θα ξεπεράσει τον προκάτοχό του».Πρόεδρος Nintendo: Αν δεν αντέχουν οικονομικά το Switch 2, τα παιδιά ας γνωρίσουν τους ήρωές μας με άλλους τρόπους
πηγή: enternity.gr
