WebTech Rodos: Καθώς ο Elon Musk συμβάλλει στη διαμόρφωση της κυβέρνησης Trump και της πολιτικής των ΗΠΑ, στρέφει επίσης το βλέμμα του σε ένα νέο εγχείρημα: Την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών.
Την Τετάρτη, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla και της SpaceX έγραψε στο Χ για τη δημιουργία ενός στούντιο παιχνιδιών μέσω της νεοσύστατης επιχείρησής του xAI, η οποία αναπτύσσει επίσης το chatbot Grok και άλλα εργαλεία για να ανταγωνιστεί το ChatGPT της OpenAI.
«Πάρα πολλά στούντιο παιχνιδιών… ανήκουν σε τεράστιες εταιρείες. Η xAI πρόκειται να ξεκινήσει ένα στούντιο παιχνιδιών AI για να κάνει τα παιχνίδια ξανά σπουδαία!» έγραψε ο Musk, φανατικός παίκτης που παίζει τακτικά Diablo IV.
Φαίνεται όμως ότι το στούντιο παιχνιδιών του Musk θα αντικατοπτρίζει και την πολιτική του. Η ανάρτηση του Musk ήρθε ως απάντηση σε ένα tweet του συνδημιουργού του Dogecoin, Billy Markus, ο οποίος ασκεί κριτική στα σημερινά βιντεοπαιχνίδια.
«Δεν καταλαβαίνω πώς οι προγραμματιστές παιχνιδιών και ο ειδικός τύπος αιχμαλωτίστηκαν τόσο ιδεολογικά», έγραψε ο Markus, προσθέτοντας αργότερα: «Οι gamers πάντα απέρριπταν τα χαζά χειραγωγικά BS και μπορούν να καταλάβουν πότε κάποιος είναι ένας παρείσακτος πόζερ».
Ο Μασκ έριξε επίσης βολές κατά της ομάδας Xbox της Microsoft για τους ισχυρισμούς ότι η εταιρεία έχει παρατραβήξει τις προσπάθειές της για diversity, ισότητα και inclusion. «Δεν μπορούν απλά να κάνουν καλά παιχνίδια και να παραλείψουν τη διάλεξη για την αφύπνιση;», έγραψε ο Musk στο X την Τετάρτη.
Λίγες ημέρες νωρίτερα, ο Musk έγραψε επίσης στο X ότι «Η ύπαρξη αντωνυμιών σε ένα βιντεοπαιχνίδι φαντασίας είναι εντελώς απαράδεκτη», αναφέροντας ένα στιγμιότυπο οθόνης από τον επερχόμενο τίτλο Avowed του Xbox, ο οποίος προφανώς θα επιτρέπει στον παίκτη να επιλέγει το φύλο του χαρακτήρα του.
Ως εκ τούτου, το στούντιο παιχνιδιών του Musk ενδέχεται να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που έχει χρησιμοποιήσει το X/Twitter για να προωθήσει την πολιτική και τις απόψεις του στον πολιτιστικό πόλεμο των ΗΠΑ. Ωστόσο, η ανάπτυξη ενός μεγάλου βιντεοπαιχνιδιού δεν είναι εύκολη υπόθεση – ένα μεγάλο στούντιο παιχνιδιών συνήθως χρειάζεται χρόνια και εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη ενός τίτλου ΑΑΑ. Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει τη διαδικασία ανάπτυξης παιχνιδιών – νωρίτερα αυτό το μήνα, το Netflix ανακοίνωσε τη δική του προσπάθεια να χρησιμοποιήσει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη για την κατασκευή παιχνιδιών.
πηγή: pcmag.com