WebTech Rodos: Μπορεί το 2023 να κυκλοφόρησαν πάρα πολλά και σημαντικά games, αλλά οι καταναλωτές προτίμησαν στην πλειοψηφία του χρόνου τους τίτλους που μετρούν σχεδόν 6 χρόνια στην αγορά. Κάτι τέτοιο δείχνει η πρόσφατη έρευνα της Newzoo. Η έκθεση της Newzoo για το 2023 αναφέρει ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές ξόδεψαν $93,5 δισ. σε PC και console gaming, ποσό που αντιστοιχεί σε αύξηση 2,6% από έτος σε έτος. Από το παραπάνω ποσό, τα $53,1 δισ. ξοδεύτηκαν σε αγορές παιχνιδιών για κονσόλες (+1,7% από έτος σε έτος) και τα υπόλοιπα $40,4 δισ. σε παιχνιδια για υπολογιστές (+4% από έτος σε έτος). Τα στοιχεια αφορούν τις πωλήσεις τίτλων σε φυσική και ψηφιακή μορφή.Το 90% των εσόδων το 2023 προήλθε από 43 παιχνίδια. Επίσης, 17 pay-to-play live service games, όπως το Diablo 4, καθοδήγησαν το 59% της δαπάνης των καταναλωτών σε νέες κυκλοφορίες. H Newzoo προβλέπει πως ως το 2026 η αγορά των video games για PC και κονσόλες θα αγγίξει σε αξία τα $107,6 δισ. Αυτό που προβληματίζει πάντως είναι πως στο 10 των games κάθε πλατφόρμας κυριάρχησαν παλαιότερες κυκλοφορίες, όπως τα Fortnite, GTA V, Counter-Strike 2, Roblox, Minecraft, Rocket League, Apex Legends, Fall Guys, Valorant και Call of Duty. Δείτε τον σχετικό πίνακα στη συνέχεια.
πηγή: enternity.gr