WebTech Rodos:
Η τηλεόραση στην Ελλάδα βιώνει μια ριζική μεταμόρφωση, καθώς η παραδοσιακή γραμμική μορφή μετάδοσης υποχωρεί απέναντι στην αυξανόμενη δημοφιλία των υπηρεσιών streaming μέσω διαδικτύου. Τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα μετά την περίοδο της πανδημίας COVID-19, η ζήτηση για ψηφιακό περιεχόμενο γνώρισε εκρηκτική αύξηση, με χρήστες να στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε πλατφόρμες όπως το Netflix, το Amazon Prime και άλλες που προσφέρουν ευέλικτη και ποικίλη επιλογή ψυχαγωγικού και ενημερωτικού υλικού. Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεν αποτελεί εξαίρεση αυτού του παγκόσμιου φαινομένου. Οι θεατές προτιμούν πλέον να παρακολουθούν σειρές, ταινίες και εκπομπές κάθε είδους όποτε θέλουν και όπου βρίσκονται, χρησιμοποιώντας υπολογιστές, tablet ή κινητά τηλέφωνα. Όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του το BusinessDaily.gr, σε σύνολο 1.372.780 συνδρομητών, οι 806.663 χρησιμοποιούν ιντερνετικές πλατφόρμες για το τηλεοπτικό τους περιεχόμενο (COSMOTE TV, EON, ANT1+, Netflix, Disney+, Amazon Prime), παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τους 682.152 της προηγούμενης χρονιάς, ενώ οι χρήστες δορυφορικού πιάτου μειώθηκαν στους 566.117 από 621.706. Στα νούμερα ανά πλατφόρμα, η COSMOTE TV βρίσκεται στην πρώτη θέση με 734.931 συνδρομητές (και πάνω από 500 χιλιάδες στην πλατφόρμα ΟΤΤ της), η Nova ακολουθεί με το EON στους 450.000 συνδρομητές και η Vodafone έρχεται τρίτη με 210.000 συνδρομητές. Στοιχεία για τις διεθνείς πλατφόρμες δεν υπάρχουν για την Ελλάδα και εκτιμάται πως το Netflix κινείται στα επίπεδα των 600.000 συνδρομητών, το Disney+ στα επίπεδα των 200.000 συνδρομητών και τα Amazon Prime Video και Apple TV+ ακολουθούν με μικρότερα νούμερα.Διπλάσια παιχνίδια σε σχέση με το Xbox ακύρωσε το PlayStation σε αυτή τη γενιά
πηγή: enternity.gr
