WebTech Rodos: Η Square Enix άλλαξε το UI του Final Fantasy 16 με βάση των feedback των παικτών, όμως στη συνέχεια αποφάσισε να επιστρέψει στον αρχικό σχεδιασμό του. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Final Fantasy Union, ο παραγωγός Naoki Yoshida ρωτήθηκε αν η ομάδα άλλαξε το UI με βάση το online feedback, ειδικά το σημείο που αφορά τα damage numbers.”Σίγουρα ακούσαμε τα σχόλια όταν κυκλοφόρησε το πρώτο trailer, οι παίκτες είδαν το UI και μετά τονίσαμε πως ίσως έμοιαζε πολύ με ένα fighting game. Ήταν πολύ sci-fi, δεν ταίριαζε στο στυλ του παιχνιδιού”.”Τα ακούσαμε και επιστρέψαμε και δημιουργήσαμε ξανά το UI και το μετατρέψαμε σε κάτι που ταιριάζει λίγο καλύτερα στο στυλ του τίτλου, αλλά διαπιστώσαμε ότι μπλέκεται πάρα πολύ με όσα διαδραματίζονταν, έγινε δύσκολο να το δει κάποιος”.”Στην τελική, το Final Fantasy 16 είναι ένα action RPG, η δράση είναι πολύ γρήγορη και οι καταστάσεις προχωράνε. Και έτσι χρειάζεται να φαίνονται αυτοί οι αριθμοί και τα γραφικά, διαφορετικά θα χαθούν στη φωτιά της δράσης”.”Και αν είναι πολύ αναμεμειγμένα και ταιριάζουν πολύ καλά στον κόσμο, τότε δεν θα μπορείτε να τα δείτε και δεν θα μπορείτε να ξέρετε τι συμβαίνει. Αποφασίσαμε λοιπόν να επιστρέψουμε σε αυτό που είχαμε αρχικά γιατί αυτό ταίριαζε καλύτερα”.”Και διαπιστώσαμε ότι, ναι, την πρώτη φορά που το βλέπεις, αου μοιάζει αταίριαστο. Αλλά όσο περισσότερο το βλέπεις, τόσο περισσότερο το συνηθίζεις και τόσο περισσότερο συνειδητοποιείς ότι ταιριάζει πραγματικά με αυτά που βλέπεις στην οθόνη”.”Ελπίζουμε λοιπόν ότι οι παίκτες θα το καταλάβουν όσο περισσότερο παίζουν”.Τέλος, ο Yoshida είπε ότι υπήρχαν σχέδια για την κυκλοφορία του παιχνιδιού στο PS4, όμως τελικά μπήκαν στο συρτάρι, όταν διαπιστώθηκε ότι θα απαιτούνταν ένα με δύο επιπλέον χρόνια για να τρέχει σωστά.
πηγή: enternity.gr