WebTech Rodos:
Το κίνημα Stop Killing Games μάχεται υπέρ της διατήρησης των videogames και δη αυτών που απαιτούν online σύνδεση, λέγοντας πως οι developers θα ‘πρεπε να τα υποστηρίζουν επ’ αόριστον. Τώρα, φορέας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που εκπροσωπεί τη βιομηχανία των videogames απαντά λέγοντας πως κάτι τέτοιο θα έκανε τα εν λόγω games υπερβολικά ακριβότερα.Το Stop Killing Games ξεκίνησε από τον Ross Scott μετά το κλείσιμο του The Crew, ενός racing game που απαιτούσε τη συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο προκειμένου να είναι playable, παρόλο που στην πλειοψηφία του ήταν μια single-player εμπειρία. Στη συνέχεια υποστηρίχτηκε από καταναλωτές, gamers, συλλέκτες, αλλά και YouTubers και influencers. Από το 2024 μέχρι και σήμερα, το κίνημα έχει ξεκινήσει πολλαπλές αιτήσεις προς τις κυβερνήσεις για διάφορες αλλαγές πολιτικής στη βιομηχανία του gaming, με κύριο στόχο τη διατηρησιμότητα των videogames στα οποία οι gamers επενδύουν τα χρήματά τους. «Ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός games πωλείται ως αγαθό, δίχως δηλωμένη ημερομηνία λήξης. Παρόλα αυτά, πολλά games είναι σχεδιασμένα με τρόπο που τα καθιστά unplayable μόλις παύσει η υποστήριξή τους από τους developers / publishers» δηλώνει πολύ εύστοχα το κίνημα. «Αυτό κάνει τη διατήρηση των videogames αδύνατη». Έτσι, ξεκίνησε μια ακόμα αίτηση προς τον ευρωπαϊκό φορές Video Games Europe, ο οποίος από τη μεριά του δηλώνει τα εξής:«Εκτιμάμε το πάθος της κοινότητάς μας. Όμως, η απόφαση να σταματά η συνέχιση των online υπηρεσιών είναι πολύπλευρη και ποτέ δεν παίρνεται χωρίς δεύτερη σκέψη. Οι εταιρείες πρέπει να διατηρούν το δικαίωμα να σταματούν τα online games όταν η εμπορική τους πορεία καθιστά την περαιτέρω υποστήριξή τους μη βιώσιμη». Το κίνημα απαντά πως θα έπρεπε να υπάρχει νόμος που θα αναγκάζει τους developers και τους publishers να προσφέρουν offline εναλλακτικές λύσεις, προκειμένου να διατηρούνται όλα τα videogames, ακόμα και όσα είναι δημιουργημένα αποκλειστικά ως online εμπειρίες. Το Stop Killing Games κερδίζει όλο και περισσότερο κόσμο που συμφωνεί με τη νοοτροπία που επιχειρεί να περάσει στη βιομηχανία των videogames, ούτως ώστε να μην εξαφανίζονται τίτλοι για τους οποίους οι gamers έχουν ξοδέψει χρήματα, αλλά και χρόνο ενασχόλησης.PS6: Ετοιμάζεται με έμφαση στην απεικόνιση και στόχο να «σπάσει τα όρια» στα γραφικά
πηγή: enternity.gr
