WebTech Rodos: Η Google αφαίρεσε τη διαφήμιση “Dear Sydney” για την τεχνητή νοημοσύνη Gemini μετά από δημόσια κατακραυγή.
Η διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολέπτων παρουσιάζει έναν υποτιθέμενο πραγματικό πατέρα και μια κόρη. Η κόρη είναι μεγάλη θαυμάστρια της ολυμπιονίκη του στίβου Sydney McLaughlin-Levrone και θέλει να της γράψει ένα γράμμα. Όλα καλά μέχρι στιγμής. Ωστόσο, ο πατέρας στη διαφήμιση ζητάει από το Gemini να γράψει την επιστολή για εκείνη, απαριθμώντας μια σειρά από σημεία που πρέπει να συμπεριλάβει ΑΙ, συμπεριλαμβανομένου ότι η κόρη του σκοπεύει να καταρρίψει το ρεκόρ της μια μέρα.
.
Οι αντιδράσεις ήταν σχεδόν άμεσες, με τους σχολιαστές να επισημαίνουν ότι ενώ σίγουρα μπορεί να υπάρξει μια στιγμή που η AI θα μπορούσε να είναι χρήσιμη στη συγγραφή επιστολών, η χρήση της για να φτιάξει ένα ειλικρινές γράμμα θαυμασμού δεν είναι ενδεδειγμένη.
Σε δήλωσή του στο Variety, ένας εκπρόσωπος της Google δήλωσε ότι η διαφήμιση δοκιμάστηκε καλά πριν προβληθεί. Υπερασπίστηκε επίσης τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από τον πατέρα στη διαφήμιση.
“Πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αποτελέσει ένα σπουδαίο εργαλείο για την ενίσχυση της ανθρώπινης δημιουργικότητας, αλλά δεν μπορεί ποτέ να την αντικαταστήσει”, δήλωσε ο εκπρόσωπος. “Ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια αυθεντική ιστορία που να γιορτάζει την ομάδα των ΗΠΑ. Παρουσιάζει μια πραγματική λάτρης του στίβου και τον πατέρα της και έχει ως στόχο να δείξει πώς η εφαρμογή Gemini μπορεί να προσφέρει ένα σημείο εκκίνησης, έναυσμα για σκέψη ή ένα πρώιμο προσχέδιο για κάποιον που αναζητά ιδέες για το γραπτό του”.
Η Google είναι ο “Επίσημος Συνεργάτης Αναζήτησης Τεχνητής Νοημοσύνης της Ομάδας ΗΠΑ” στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι, όπου οι δημοσιογράφοι και οι σχολιαστές του NBC ενσωματώνουν τα προϊόντα Τεχνητής Νοημοσύνης της Google στην κάλυψή τους.
πηγή: pcmag.com