WebTech Rodos:
Η Sony πραγματοποιεί μια ιστορική στροφή στη στρατηγική της, προετοιμάζοντας το έδαφος για την κυκλοφορία παιχνιδιών των PlayStation Studios πέρα από τα όρια του PlayStation hardware, συμπεριλαμβανομένης και της πλατφόρμας Xbox. Σύμφωνα με πρόσφατη αγγελία εργασίας, η εταιρεία αναζητά Senior Director Multiplatform & Account Management, ο οποίος θα ηγηθεί της εμπορικής στρατηγικής για τα first-party παιχνίδια της Sony σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες εκτός PlayStation, όπως Steam, Epic Games Store, Nintendo, κινητά και Xbox. Ο συγκεκριμένος ρόλος θα είναι υπεύθυνος για τη χάραξη εμπορικής πολιτικής για τις κυκλοφορίες των exclusives της PlayStation σε άλλες πλατφόρμες, τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας και την αύξηση του κοινού μέσω νέων συνεργασιών και τον συντονισμό μιας ομάδας που θα υλοποιεί στρατηγικές πολυπλατφορμικής ανάπτυξης και θα διαχειρίζεται συνεργασίες με πλατφόρμες όπως Xbox και PC. Η εξέλιξη αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η Sony έχει ήδη ανακοινώσει την κυκλοφορία του Helldivers 2 στο Xbox τον Αύγουστο του 2025, ενώ παλαιότερα είχε “ανοίξει” τίτλους όπως το Horizon Zero Dawn και το God of War σε PC. Η multiplatform στρατηγική της Sony εντείνει τον ανταγωνισμό: η Microsoft έχει αρχίσει και εκείνη να κυκλοφορεί τίτλους όπως τα Indiana Jones and the Great Circle, Gears of War και Forza Horizon 5 στο PlayStation 5, με το Forza Horizon 5 να αναφέρεται ως το best-selling παιχνίδι στο PS5 για το 2025, σύμφωνα με εταιρεία αναλύσεων. Το μεγάλο ερώτημα που τίθεται είναι πώς αυτή η μετατόπιση θα επηρεάσει την ταυτότητα της PlayStation ως κονσόλα και το value proposition των first-party αποκλειστικοτήτων της εταιρείας. Προς το παρόν, το ενδιαφέρον εστιάζεται στο ποια εμβληματικά παιχνίδια -π.χ. God of War, The Last of Us- θα ακολουθήσουν το δρόμο του Helldivers 2 προς τα Xbox και άλλες πλατφόρμες, και πώς θα αντιδράσουν οι φανατικοί της κάθε πλατφόρμας σ’ αυτή τη νέα πραγματικότητα.Το ChatGPT έστειλε άνδρα στο νοσοκομείο!
πηγή: enternity.gr
