WebTech Rodos: Η Cruise, που ανήκει στην GM, ετοιμάζεται να βγάλει ξανά τα αυτόνομα ταξί της στους δρόμους, τέσσερις μήνες αφότου ένα από τα οχήματά της παρέσυρε μια γυναίκα στο Σαν Φρανσίσκο.
Η εταιρεία φέρεται να επιθυμεί να συνεχίσει τις δοκιμές ρομποτικών ταξί “μέσα στις επόμενες εβδομάδες”, αναφέρει το Bloomberg, και μπορεί να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στο Χιούστον ή στο Ντάλας.
Η Cruise λέει ότι δεν έχει καταλήξει ακόμα σε κάποια ημερομηνία. “Δεν έχουμε ορίσει χρονοδιάγραμμα για την ανάπτυξη”, δηλώνει εκπρόσωπος στο Reuters. “Ο στόχος μας είναι να επανεκκινήσουμε σε μία πόλη με χειροκίνητα οχήματα και εποπτευόμενες δοκιμές το συντομότερο δυνατό, μόλις λάβουμε μέτρα για να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη με τις ρυθμιστικές αρχές και το κοινό”.
Η Cruise συναντάται με διάφορους αξιωματούχους της πόλης για να “συγκεντρώσει πληροφορίες, να μοιραστεί ενημερώσεις και να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη”, δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Σε απάντηση στο αίτημα του PCMag για σχολιασμό, ένας εκπρόσωπος της Cruise χαρακτήρισε την αναφορά του Bloomberg “κερδοσκοπική” και επανέλαβε την ίδια δήλωση που παρείχε στο Reuters. Η Cruise λέει επίσης στο PCMag ότι δεν έχει ακόμη καθορίσει την τοποθεσία για την επαναλειτουργία.
Η Cruise πήρε για πρώτη φορά την έγκριση να δοκιμάσει τον στόλο της στο Σαν Φρανσίσκο το 2020 – το Φοίνιξ και το Όστιν ακολούθησαν το 2022. Το περασμένο καλοκαίρι, η Καλιφόρνια έδωσε στη συνέχεια στην Cruise (και στην ανταγωνίστρια Waymo) την άδεια να λειτουργήσει όλο το εικοσιτετράωρο, καθώς και να εισπράττει ναύλους.
Τα πράγματα πήγαν γρήγορα στραβά για την Cruise. Περίπου δώδεκα ταξί της Cruise έκλεισαν ξαφνικά και μπλόκαραν την κυκλοφορία έξω από ένα μουσικό φεστιβάλ. Στη συνέχεια, ένα όχημα της Cruise χτύπησε ένα πυροσβεστικό όχημα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να μειώσει στο μισό τον στόλο της στο Σαν Φρανσίσκο. Μετά το περιστατικό με τον πεζό, το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνια ανέστειλε την άδεια λειτουργίας της Cruise εκεί, χαρακτηρίζοντας τα αυτοκίνητα “κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια”.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Cruise, Koyle Vogt, παραιτήθηκε τελικά, αφού ήταν στην εταιρεία για περισσότερο από μια δεκαετία. Στη συνέχεια, ο Carl Jenkins, SVP της Cruise για τις πλατφόρμες αυτόνομων οχημάτων, παραιτήθηκε την περασμένη εβδομάδα, αλλά δεν ανέφερε τον λόγο της αποχώρησής του από την εταιρεία στην ανάρτησή του στο LinkedIn.
Ο ανταγωνιστής της Cruise, η Waymo, έχει επίσης αντιμετωπίσει τα δικά της προβλήματα και ατυχήματα. Πέρυσι, ένα όχημα της Waymo σκότωσε έναν σκύλο. Αργότερα η εταιρεία ανακάλεσε ολόκληρο τον στόλο των αυτόνομων οχημάτων της, αφού δύο αυτοκίνητα Waymo χτύπησαν ένα φορτηγό που ρυμουλκούνταν.
πηγή: pcmag.com