WebTech Rodos: Η Microsoft έχει αναπτύξει ένα νέο AI chatbot για την αντιμετώπιση των αιτημάτων υποστήριξης του Xbox στο διαδίκτυο και τώρα δοκιμάζει το bot εσωτερικά.
Το chatbot τεχνητής νοημοσύνης του Xbox, που ονομάζεται Xbox Virtual Support Agent, είναι ένας “ενσαρκωμένος χαρακτήρας τεχνητής νοημοσύνης” που έχει σχεδιαστεί για να επιλύει προβλήματα χρηστών, όπως προβλήματα συνδρομής, προβλήματα υλικού Xbox, αιτήματα επιστροφής χρημάτων για παιχνίδια ή ερωτήσεις που σχετίζονται με την υποστήριξη. Το animated chatbot εκπαιδεύεται σε δεδομένα υποστήριξης του Xbox και μπορεί να απαντά σε ερωτήματα που βασίζονται στη φωνή ή στο κείμενο, λέει ο γενικός διευθυντής του Xbox για το Gaming AI Haiyan Zhang στο The Verge, το οποίο ανέφερε πρώτο την είδηση.
Αν και πολλές από τις πληροφορίες που μπορεί να παρέχει το bot είναι πιθανώς ήδη ορατές αλλού σε έναν ιστότοπο της Microsoft, το bot θα μπορούσε να επιταχύνει και να απλοποιήσει τη διαδικασία για τους χρήστες που δεν θέλουν να περιπλανηθούν στα φόρουμ υποστήριξης ή στα θέματα υποστήριξης του Xbox για να βρουν απάντηση στο πρόβλημά τους. Ωστόσο, δεν είναι σαφές πόση ισχύ θα έχει στην πραγματικότητα το ρομπότ σε σύγκριση με έναν ανθρώπινο πράκτορα υποστήριξης και δεν είναι επίσης σαφές αν το ρομπότ έχει πρόσβαση σε πρόσθετες πληροφορίες ή δεδομένα πέρα από αυτά που είναι ήδη δημόσια διαθέσιμα στο διαδίκτυο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Xbox προσφέρει ήδη έναν “εικονικό πράκτορα” για την αντιμετώπιση των online αιτημάτων υποστήριξης παρέχοντας αυτοματοποιημένες απαντήσεις, αλλά αυτό το bot δεν είναι σε θέση να κατανοήσει βασικές ερωτήσεις σχετικά με το αν χρησιμοποιεί generative AI, για παράδειγμα. Αντ’ αυτού, απαντά στα περισσότερα μηνύματα παραπέμποντας σε ένα υπάρχον άρθρο στις σελίδες υποστήριξης του Xbox. Για όσους επιθυμούν να μιλήσουν με έναν άνθρωπο, το Xbox προσφέρει επί του παρόντος επίσης υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και διαδικτυακής συνομιλίας.
πηγή: pcmag.com