WebTech Rodos: Σχεδόν ένα χρόνο αφότου ολοκλήρωσε την εξαγορά της Activision Blizzard, η Microsoft προβαίνει σε έναν ακόμη γύρο περικοπών στο τμήμα παιχνιδιών της. Αυτή τη φορά, απολύει 650 υπαλλήλους, δήλωσε ο CEO της Microsoft Gaming και επικεφαλής του Xbox Phil Spencer σε υπόμνημα προς το προσωπικό την Πέμπτη.
«Τον τελευταίο χρόνο, ο στόχος μας ήταν να ελαχιστοποιήσουμε την αναστάτωση, καλωσορίζοντας παράλληλα νέες ομάδες και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κάνουν την καλύτερη δυνατή δουλειά. Στο πλαίσιο της ευθυγράμμισης της δομής της ομάδας μας μετά την εξαγορά και της διαχείρισης της επιχείρησής μας, πήραμε την απόφαση να καταργήσουμε περίπου 650 ρόλους σε όλη τη Microsoft Gaming -κυρίως εταιρικές και υποστηρικτικές λειτουργίες- για να οργανώσουμε την επιχείρησή μας για μακροπρόθεσμη επιτυχία», γράφει ο Spencer.
Ορισμένοι άλλοι ρόλοι στις ομάδες παιχνιδιών της θα επηρεαστούν από τις απολύσεις, καθώς η Microsoft προσπαθεί να «προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες και να διαχειριστεί τον κύκλο ζωής και την απόδοση των παιχνιδιών», σύμφωνα με το υπόμνημα. Ωστόσο, η Microsoft δεν θα κλείσει κανένα στούντιο στο πλαίσιο αυτών των ανακοινωθέντων απολύσεων και δεν ακυρώνονται παιχνίδια ή συσκευές.
Νωρίτερα φέτος, η Microsoft απέλυσε περισσότερους από 1.900 υπαλλήλους στο τμήμα παιχνιδιών της, επηρεάζοντας την Activision Blizzard, το Xbox, την εταιρεία ανάπτυξης του Starfield, Bethesda, και το μητρικό στούντιο της Bethesda, τη ZeniMax. Και μόλις πριν από λίγους μήνες, η Microsoft έκλεισε τα θυγατρικά στούντιο Tango Gameworks, Alpha Dog Studios και Arkane Austin, ενώ η Roundhouse Games απορροφήθηκε από τη μεγαλύτερη ZeniMax.
Εκτός από το τμήμα παιχνιδιών της, η Microsoft μείωσε προηγουμένως το προσωπικό στο τμήμα cloud Azure νωρίτερα φέτος, επηρεάζοντας περίπου 1.500 υπαλλήλους.
Η Riot Games, το PlayStation της Sony, η Electronic Arts, η Take Two, και η Bungie έχουν επίσης απολύσει εκατοντάδες εργαζομένους φέτος, καθώς συνεχίζεται η ευρύτερη, μετα-πανδημική σύσφιξη της αγοράς. Περίπου 11.500 εργαζόμενοι στον κλάδο των παιχνιδιών έχουν απολυθεί φέτος μέχρι στιγμής. Η βιομηχανία έχει δει συνεχείς απολύσεις εδώ και χρόνια, καταγράφοντας περίπου 10.500 περικοπές το 2023 και 8.500 το 2022.
Το PCMag επικοινώνησε με τη Microsoft Gaming για σχόλια.
πηγή: pcmag.com