WebTech Rodos: To iFixit αποσυναρμολόγησε το iPhone 17 Pro για ένα από τα κλασικά teardown βίντεό του, στα οποία φαίνονται τα εσωτερικά εξαρτήματα της συσκευής, όπως το νέο σύστημα ψύξης θαλάμου ατμών που κατανέμει τη θερμότητα από το τσιπ A19 Pro σε όλο το πλαίσιο αλουμινίου.
Η μπαταρία του iPhone 17 Pro είναι προσαρτημένη σε μια θήκη μπαταρίας και η θήκη μπαταρίας συνδέεται στο πλαίσιο αλουμινίου του iPhone 17 Pro με βίδες Torx Plus. Το iFixit αναφέρει ότι εάν η Apple πουλήσει ανταλλακτικές μπαταρίες στη θήκη, δεν θα υπάρχει κόλλα κατά την αλλαγή μπαταρίας.
Η θήκη της μπαταρίας βρίσκεται στην κορυφή του τσιπ A19 Pro και το τσιπ περιλαμβάνει το σύστημα ψύξης θαλάμου ατμών. Η θερμότητα από το τσιπ κατευθύνεται στον θάλαμο ατμών, ο οποίος την κατανέμει σε όλο το πλαίσιο αλουμινίου unibody. Το iFixit χρησιμοποίησε μια θερμική κάμερα για να συγκρίνει το iPhone 16 Pro Max με το iPhone 17 Pro Max. Το iPhone 16 Pro Max έφτανε τους 37,8 βαθμούς Κελσίου και εμφάνιζε throttling, ενώ το 17 Pro Max παρέμεινε πιο δροσερό στους 34,8 βαθμούς Κελσίου, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει throttling.
Το iFixit διαπίστωσε ότι το σύστημα ψύξης της Apple χρησιμοποιεί ένα πλέγμα μεταξύ δύο πλακών για να κατανείμει το νερό σε όλο τον θάλαμο ατμών. Το νερό δίπλα στο τσιπ A19 Pro βράζει και μετατρέπεται σε ατμό, στη συνέχεια ο ατμός συλλέγεται στην άλλη πλευρά και ψύχεται, συμπυκνώνοντας πίσω σε σταγονίδια που αποστέλλονται πίσω μέσω της δομής του πλέγματος.
Το iFixit πραγματοποίησε και μια δοκιμή γρατσουνιών στο πλαίσιο αλουμινίου του iPhone 17 Pro και διαπίστωσε ότι το πλατό της κάμερας είναι μια περιοχή που είναι επιρρεπής σε γρατσουνιές. Ο ιστότοπος μίλησε με τον David Niebuhr, καθηγητή μηχανολογίας στο Cal Poly. Ο Niebuhr είπε ότι η ζημιά ονομάζεται «ξεφλούδισμα». Η αιχμηρή, επίπεδη άκρη του πλατό της κάμερας δεν επιτρέπει την καλή πρόσφυση του ανοδιωμένου φινιρίσματος, επομένως το χρώμα μπορεί να ξεθωριάσει όταν εκτίθεται σε σκληρά αντικείμενα όπως πλήκτρα.
Τα μοντέλα iPhone 17 Pro έχουν λιγότερο επισκευάσιμο σχεδιασμό από τα μοντέλα iPhone 16 Pro, επειδή η Apple κατάργησε τον σχεδιασμό διπλής εισόδου που επέτρεπε τις επισκευές είτε από το πίσω είτε από το μπροστινό μέρος της συσκευής. Η επισκευή του συγκροτήματος ασύρματης φόρτισης ή η αντικατάσταση του πίσω γυαλιού είναι δυνατή μόνο από το πίσω μέρος του iPhone , και η αντικατάσταση της μπαταρίας, μιας μονάδας κάμερας ή της θύρας USB-C απαιτεί την αφαίρεση της οθόνης του iPhone.
Η θήκη της μπαταρίας που συγκρατείται μόνο με βίδες διευκολύνει την αντικατάσταση της μπαταρίας μόλις την τοποθετήσετε, ενώ επιπλέον η μπαταρία είναι επενδυμένη με μέταλλο, γεγονός που την καθιστά ασφαλέστερη. Η αντικατάσταση της θύρας USB-C απαιτεί την αφαίρεση 22 βιδών, μια διαδικασία που το iFixit βρήκε κουραστική.
Συμπερασματικά, το iFixit αναφέρει ότι το iPhone 17 Pro είναι ελαφρώς λιγότερο επισκευάσιμο από το iPhone Air, αλλά η Apple παρέχει εγχειρίδια επισκευής από την πρώτη κιόλας μέρα και οι μηχανικοί της Apple φαίνεται να έχουν λάβει υπόψη την επισκευασιμότητα κατά το σχεδιασμό της συσκευής, επομένως κέρδισε βαθμολογία επισκευασιμότητας 7 στα 10.
πηγή: techblog.gr
