WebTech Rodos: H πιο πρόσφατη σειρά smartphone της Apple, το iPhone 16, δεν προσελκύει πολύ την προσοχή των καταναλωτών, με τις πωλήσεις να είναι πεσμένες συγκριτικά με πέρυσι.
Όπως έχει επισημάνει πολλές φορές ο γνωστός αναλυτής της Apple Ming-Chi Kuo, το iPhone 16 δεν έχει κερδίσει το καταναλωτικό κοινό.
Η τελευταία έκθεση από την Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) δίνει περισσότερες αποδείξεις σχετικά με αυτό με μια λεπτομερή ανάλυση της διανομής μοντέλων iPhone για το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, η οποία συμπίπτει με τις πρώτες δύο εβδομάδες πωλήσεων της σειράς 16 στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το βασικό iPhone 16 αντιπροσώπευε μόνο το 4% όλων των iPhone – μια αξιοσημείωτη μείωση από το μερίδιο 10% του iPhone 15 από πέρυσι. Το 16 Plus τα πήγε ελαφρώς καλύτερα από τον προκάτοχό του, αντιπροσωπεύοντας το 4% του συνόλου των iPhone. Το 16 Pro ήταν στα ίδια επίπεδα με το περσινό iPhone 15 Pro, ενώ το 16 Pro Max ήταν λιγότερο περιζήτητο από τον προκάτοχό του.
Το συνδυασμένο μερίδιο της σειράς iPhone 16 (20%) φέτος είναι χαμηλότερο από αυτό των μοντέλων iPhone 15 (28%) από ένα χρόνο πριν. Αξίζει να σημειωθεί ότι σειρά iPhone 15 απέδωσε το 56% όλων των πωλήσεων iPhone αυτόν τον Σεπτέμβριο.
πηγή: techblog.gr