WebTech Rodos:
Ο βραβευμένος game designer και σεναριογράφος, Ken Levine, γνωστός για τη δουλειά του στο System Shock 2 και στη σειρά BioShock, μίλησε σχετικά με τις ομοιότητες και τις διαφορές αυτών των τίτλων με το επόμενο παιχνίδι του, το Judas, το οποίο τη στιγμή αυτή βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης από τη Ghost Story Games.Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον YouTuber MrMattyPlays, ο Levine σημείωσε ότι ενώ υπάρχουν κάποια γνώριμα στοιχεία, όπως οι δυνάμεις και τα όπλα, το Judas θα είναι σημαντικά διαφορετικό σε πολλά σημεία. Προσθέτει πως βρίσκεται κάπου ανάμεσα στο BioShock και στο πρώτο System Shock, κάτι που σημαίνει ότι είναι αρκετά πιο πολύπλοκο και προσφέρει επιπλέον ελευθερία κινήσεων στους παίκτες και βάθος. “Υπάρχουν μέρη του Judas που μοιάζουν περισσότερο με το Bioshock, και υπάρχουν μέρη του Judas που είναι πραγματικά, πραγματικά ριζικά διαφορετικά και είναι ωραίο να έχεις κάποια πράγματα με τα οποία είσαι εξοικειωμένος. Είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος πρόσεξε ότι υπάρχει ένα όπλο στο ένα χέρι και δυνάμεις στο άλλο. Έχουμε ένα επιπλέον στοιχείο hacking που δεν έχουμε δείξει πολύ, αλλά ο τρόπος που λειτουργεί το παιχνίδι, ο τρόπος που είναι γεμάτο και ο τρόπος που επιλέγεις μεταξύ αυτών των σχέσεων είναι κάτι που δεν έχουμε ξανακάνει ποτέ. Ο τρόπος που είναι διακοσμημένος ο κόσμος, ο τρόπος που εμφανίζονται οι αναμετρήσεις, ο τρόπος που επιλέγεις διαδρομές στο παιχνίδι, όλα αυτά είναι ριζικά διαφορετικά. Το ίδιο και ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η ιστορία. Ήταν καλό να ξεκινήσουμε με κάποια βάση, αλλά αυτή είναι πιθανώς η πλέον ριζική αλλαγή που έχουμε κάνει από τότε που δημιούργησα το BioShock. Από ορισμένες απόψεις, αυτή η αλλαγή είναι μεγαλύτερη από ό,τι ήταν η αλλαγή από το BioShock στο System Shock 2”.“Το Judas βρίσκεται κάπου μεταξύ του BioShock και του System Shock, όχι μεταξύ του BioShock και του System Shock 2, όσον αφορά το βάθος του. Είναι απλά ένα μεγαλύτερο και πιο περίπλοκο παιχνίδι, αλλά εξυπηρετεί κάτι που ξεκινήσαμε στο BioShock Infinite, που είναι το πώς χτίζεις μια σχέση με τους χαρακτήρες στα παιχνίδια που να είναι πολύ πιο λεπτομερής από ό,τι συνήθως βλέπεις στα παιχνίδια, όπου στην πραγματικότητα απλά κάνεις μερικές μεγάλες επιλογές, αλλά με πολύ χαμηλού αντίκτυπου αντιδράσεις και σχόλια, με τη δυνατότητα να παίζεις τους ανθρώπους μεταξύ τους και να νιώθεις ότι θυμώνουν μαζί σου και στη συνέχεια να μπορείς να τους τραβήξεις πίσω από το χείλος αυτού του θυμού και ίσως να εκνευρίσεις κάποιον ταυτόχρονα. Αυτό ήταν που μας ενδιέφερε περισσότερο. Επίσης, το Infinite μου φάνηκε λίγο περιορισμένο όσον αφορά την ελευθερία των παικτών, οπότε επιστρέψαμε λίγο περισσότερο στην έκφραση των παικτών και δημιουργήσαμε βάθος”.Super Mario Galaxy 1 + 2 Review
πηγή: enternity.gr
