WebTech Rodos:
Η εκστρατεία Stop Killing Games ξεπέρασε το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου υπογραφών, διεκδικώντας την προστασία των καταναλωτών από την πρακτική των εκδοτών να καθιστούν τα βιντεοπαιχνίδια μη διαθέσιμα ή μη λειτουργικά μετά το τέλος της υποστήριξής τους. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε το 2024 από τον δημιουργό περιεχομένου Ross Scott, με στόχο να σταματήσει το φαινόμενο όπου παιχνίδια που αγοράζονται ως “αγαθά” γίνονται ακατάλληλα για χρήση όταν οι servers κλείνουν, όπως συνέβη με τίτλους όπως το The Crew. Η συλλογή υπογραφών πραγματοποιήθηκε μέσω της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας Πολιτών, με την καμπάνια να φτάνει το ένα εκατομμύριο στις 3 Ιουλίου 2025. Αυτό σημαίνει ότι το ζήτημα θα τεθεί πλέον υπόψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με ισχυρές πιθανότητες να προωθηθεί νέα νομοθεσία που θα προστατεύει τα δικαιώματα των καταναλωτών και θα ενισχύει τη διατήρηση των ψηφιακών παιχνιδιών. Ωστόσο, έχουν εντοπιστεί προβλήματα με την εγκυρότητα μέρους των υπογραφών, καθώς υπάρχουν ψευδείς και διπλές εγγραφές που θα αφαιρεθούν, γεγονός που οδήγησε την καμπάνια σε φάση “overdrive” για να συγκεντρώσει τουλάχιστον 1,4 εκατομμύρια έγκυρες υπογραφές. Παρά τα τεχνικά ζητήματα, το κίνημα έχει ήδη προκαλέσει συζητήσεις τόσο στην ΕΕ όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το θέμα έχει τεθεί στο κοινοβούλιο, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για αλλαγή της σχετικής νομοθεσίας στη Βρετανία. Η επιτυχία της εκστρατείας έχει ενισχυθεί και από τη δημόσια στήριξη γνωστών προσώπων, όπως ο PewDiePie, και συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον της κοινότητας, με στόχο τη διασφάλιση της διαχρονικής πρόσβασης στα παιχνίδια που αγοράζουν οι καταναλωτές. PS6: Ετοιμάζεται με έμφαση στην απεικόνιση και στόχο να «σπάσει τα όρια» στα γραφικά
πηγή: enternity.gr
