WebTech Rodos: Η LG Electronics (LG) διεξήγαγε πρόσφατα την εκδήλωση «Life. Good» για τον εορτασμό του κορεατικού gaming στο Espot Paris – το μεγαλύτερο γήπεδο e-sports στην Ευρώπη – στο Παρίσι της Γαλλίας. Σε συνεργασία μεταξύ της LG και του Κορεάτικου Πολιτιστικού Κέντρου με έδρα το Παρίσι και με θέμα «Life. Good, .. Play», η μοναδική εκδήλωση προσέφερε στους νέους Παριζιάνους την ευκαιρία να γνωρίσουν τα καλύτερα στοιχεία της κορεάτικης κουλτούρας μαζί με τις τελευταίες lifestyle καινοτομίες της LG.
Η διήμερη εκδήλωση εξερεύνησε την πλούσια ιστορία του gaming της Κορέας, παρέχοντας πληροφορίες για το παρελθόν και το παρόν και ρίχνοντας μια ματιά στο συναρπαστικό μέλλον της. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διάφορες διαδραστικές δραστηριότητες, όπως να παίξουν διαδικτυακά παιχνίδια στις οθόνες παιχνιδιών LG UltraGear™, να λάβουν καθοδήγηση από κορυφαίους παίκτες και να παίξουν παραδοσιακά κορεατικά παιχνίδια (συμπεριλαμβανομένου του Honeycomb Challenge) που έγιναν γνωστά διεθνώς χάρη στο Korean Wave.
Χάρη στη συμμετοχή διάσημων Κορεατών gamers, η εκδήλωση Life. Good, .. Play προσέλκυσε σημαντικό αριθμό επισκεπτών, φτάνοντας περίπου τις δύο χιλιάδες. Η εκδήλωση ξεκίνησε με ένα συνέδριο που διοργάνωσε ο Kang «Ambition» Chan-yong, πρωταθλητής του League of Legends Worlds 2017 και δημιουργός περιεχομένου gaming, ο οποίος μοιράστηκε γνώσεις σχετικά με τα κορεατικά e-sports. Το αποκορύφωμα της δεύτερης ημέρας ήταν ένας αγώνας μεταξύ μιας ομάδας all-star από πρώην επαγγελματίες παίκτες της Κορέας και της Karmine Corp, μιας γαλλικής ομάδας e-sports σε συνεργασία με την LG. Οι δύο ομάδες παρουσίασαν τις ικανότητές τους χρησιμοποιώντας οθόνες gaming LG UltraGear (μοντέλο 25GR75), που φημίζονται για την καθηλωτική εμπειρία παιχνιδιού, τους εξαιρετικά γρήγορους χρόνους απόκρισης και το ρυθμό ανανέωσης έως και 360Hz.
Η εκδήλωση είχε επίσης διάφορες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως ζώνες φωτογράφισης με φόντο εικονικές κορεατικές σκηνές, όπως η μεγαλοπρεπής Gwanghwamun (η μεγαλύτερη πύλη του παλατιού Gyeongbok της Σεούλ) και οι γραφικοί δρόμοι των ιστορικών χωριών Hanok της χώρας. Επιπλέον, οι επισκέπτες μπορούσαν να απολαύσουν τις χαρακτηριστικές μυρωδιές και γεύσεις του κορεατικού street food, προσφέροντάς τους μια ξεχωριστή, ευχάριστη εμπειρία που αποτύπωσε τη χαρά της ζωής και την αισιοδοξία που αποτυπώνεται στο σλόγκαν της LG «Life. Good».
Πριν από την εκδήλωση στο Espot Paris, η LG συμμετείχε στην έκθεση «Noli: jeux coréens» (Noli: Game of Korea), μια ειδική έκθεση που διοργανώθηκε από το Πολιτιστικό Κέντρο της Κορέας στη Γαλλία από τις 24 Μαΐου έως τις 5 Οκτωβρίου. Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε με θέμα «Κορέα, η ιστορία των ηγετών των παγκόσμιων e-sports», εισήγαγε τους επισκέπτες στην εξέλιξη των e-sports στη Νότια Κορέα και περιλάμβανε ένα βίντεο που κάλυπτε την Gen.G, την εξαιρετικά επιτυχημένη ομάδα e-sports που χρηματοδοτείται από την LG.
Η LG σχεδιάζει να εδραιώσει τη θέση της ως premium brand στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά παιχνιδιών στην Ευρώπη μέσω της συνεχούς επικοινωνίας και δέσμευσης με νέους πελάτες. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Future Market Insights, η αγορά οθονών παιχνιδιών στη Δυτική Ευρώπη αναμένεται να αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό περίπου έξι τοις εκατό, φθάνοντας σε εκτιμώμενη αξία περίπου 1,16 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2033.
«Αυτή η εκδήλωση μας έδωσε μια θαυμάσια ευκαιρία να μοιραστούμε την αγάπη μας για την κορεάτικη κουλτούρα και να συνδεθούμε με τις νεότερες γενιές, μια ομάδα καταναλωτών της οποίας η επιρροή αυξάνεται σταθερά στη Γαλλία και σε όλη την Ευρώπη», δήλωσε ο Heaven Lee, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και αντιπρόσωπος της LG Electronics στην Ευρώπη. «Θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε την εικόνα της LG ως μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας για την εξασφάλιση βιώσιμης μελλοντικής ανάπτυξης».
πηγή: techpress.gr