WebTech Rodos: Η Meta χρησιμοποιεί εδώ και καιρό τη δραστηριότητά σας σε όλες τις εφαρμογές της για να σας προβάλλει στοχευμένες διαφημίσεις, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, σύντομα θα αξιοποιήσει μια άλλη πηγή δεδομένων χρηστών: τις συνομιλίες που έχετε με τα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης της.
Εάν ένας χρήστης συνομιλεί με το Meta AI για οικογενειακές διακοπές, για παράδειγμα, ενδέχεται να του εμφανιστούν Reels που σχετίζονται με διακοπές στο Facebook, λέει η Christy Harris, υπεύθυνη πολιτικής απορρήτου και δεδομένων της Meta.
Η αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ στις 16 Δεκεμβρίου. Οι χρήστες θα αρχίσουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σχετικά με αυτήν στις 7 Οκτωβρίου, αν και δεν υπάρχει τρόπος να εξαιρεθείτε από αυτήν την εξατομίκευση πέρα από τη διαγραφή του λογαριασμού σας ή τη μη χρήση του Meta AI, όπως δήλωσε η Meta στο CNBC.
Αυτό συμβαίνει μήνες μετά την επίτευξη του 1 δισεκατομμυρίου ενεργών μηνιαίων χρηστών από το Meta AI και την υπόδειξη του CEO Mark Zuckerberg για την πιθανότητα εμφάνισης διαφημίσεων στο chatbot.
Πολλοί χρήστες υποθέτουν ότι η Meta χρησιμοποιεί ήδη AI chats για την πώληση στοχευμένων διαφημίσεων, αλλά «θέλουμε να είμαστε απόλυτα διαφανείς σχετικά με αυτό και να προειδοποιούμε πριν αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα με έναν νέο τρόπο», λέει η Harris.
Η μόνη εξαίρεση είναι το WhatsApp, όπου η Meta δεν θα χρησιμοποιεί τις συνομιλίες Meta AI για στοχευμένες διαφημίσεις ή προτάσεις, εκτός εάν οι χρήστες συνδέσουν τον λογαριασμό τους στο WhatsApp με άλλες εφαρμογές της Meta.
πηγή: pcmag.com














