WebTech Rodos:
Οι game developers έχουν εκφράσει κατά καιρούς τους προβληματισμούς τους με τις προδιαγραφές του Xbox Series S, επισημαίνοντας ότι αυτοί οι περιορισμοί μπορούν να περιπλέξουν τη διαδικασία μεταφοράς παιχνιδιών. Ωστόσο, ορισμένοι επαγγελματίες του κλάδου έχουν διαφορετική άποψη. Για παράδειγμα, η Ripple Effect ανέφερε πρόσφατα ότι οι προσπάθειες της ομάδας ανάπτυξης να βελτιστοποιήσει το Battlefield 6 για την πιο οικονομικά προσιτή κονσόλα Xbox της Microsoft οδήγησαν σε βελτίωση της συνολικής απόδοσης.Σε πρόσφατη συνέντευξη στο Windows Central, ο Naoki Hamaguchi, developer και director της Square Enix, σημείωσε ότι το Xbox Series S τα πάει εξαιρετικά στον τομέα των επιδόσεων. Εξήγησε ότι η ομάδα του αντιμετώπισε ελάχιστα προβλήματα κατά τη μεταφορά του Final Fantasy VII Remake Intergrade, με την κύρια πρόκληση να είναι ο περιορισμός των 10 GB RAM της κονσόλας.«Όσον αφορά τις προδιαγραφές του hardware, θα έλεγα ότι το Xbox Series S είναι πραγματικά αρκετά ικανοποιητικό. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα επεξεργασίας, αλλά πολλά από τα προβλήματα αφορούσαν περισσότερο τη μνήμη. Η βελτιστοποίηση ήταν κάτι που είχαμε πολύ καλά υπόψη μας καθώς δουλεύαμε και στην έκδοση για PC. Για το Final Fantasy 7 Remake, υιοθετήσαμε μερικές από τις φιλοσοφίες της τεχνολογίας Nanite για την Unreal Engine 5 και δημιουργήσαμε τη δική μας λύση για την Unreal Engine 4. Καταφέραμε να προσφέρουμε σταθερά γραφικά και αποκτήσαμε επίσης την πιστοποίηση Steam Deck. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό που καταφέραμε, ακόμα και σε συστήματα με χαμηλότερες προδιαγραφές».Σούπερ προσφορά: 1+1 αεροπορικό εισιτήριο σε 8 πόλεις όπως Μαδρίτη, Αμβούργο, Βερολίνο και Λυών
πηγή: enternity.gr
