WebTech Rodos:
Τα τέρατα στη beta του Monster Hunter Wilds μετακινούνταν περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε λόγω ενός σφάλματος, όπως δήλωσε ο director του παιχνιδιού στο VGC.Η Capcom διεξήγαγε μια Open Beta για το παιχνίδι, η οποία ξεκίνησε στις 29 Οκτωβρίου για τους συνδρομητές του PS Plus και στις 1 Νοεμβρίου για PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S και Steam ολοκληρώνοντας στις 4 Νοεμβρίου.Αν και οι παίκτες γενικά απόλαυσαν την εμπειρία της beta, ένα από τα συχνότερα παράπονα ήταν ότι τα τέρατα έφευγαν πολύ συχνά.Συνήθως, στα παιχνίδια Monster Hunter, όταν ένα μεγάλο τέρας αποδυναμωθεί σε συγκεκριμένο βαθμό, φεύγει σε άλλο μέρος του χάρτη, όπου η μάχη συνεχίζεται. Ωστόσο, στη beta, τα τέρατα έφευγαν μερικές φορές μετά από ελάχιστες επιθέσεις, κάτι που απογοήτευσε αρκετούς παίκτες.Όσοι ανησυχούν ότι αυτό θα συνεχιστεί στην πλήρη έκδοση μπορούν να καθησυχαστούν, καθώς ο director Yuya Tokuda εξήγησε ότι πρόκειται για σφάλμα της beta, το οποίο έχει πλέον διορθωθεί. Στην προεπισκόπηση του παιχνιδιού που παίξαμε, το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε.«Η αλήθεια είναι ότι η έκδοση της Open Beta ήταν μια παλιότερη έκδοση που περιείχε κάποια σφάλματα, και ένα από αυτά ήταν ότι τα τέρατα μετακινούνταν πιο συχνά απ’ ό,τι είχαμε προβλέψει», εξήγησε ο Tokuda.«Δεν ήταν σχεδιαστική επιλογή να κινούνται τόσο γρήγορα. Το πρόβλημα ήταν ότι κάθε Χ δευτερόλεπτα μετακινούνταν, κάτι που δεν είχαμε προγραμματίσει.Επιδιορθώσαμε αυτό το σφάλμα, και από τότε που ολοκληρώθηκε η Beta, λάβαμε πολλές ανατροφοδοτήσεις, και αυτό, μαζί με άλλα ζητήματα, βελτιώνονται για την τελική έκδοση του παιχνιδιού. Επιπλέον, επεξεργαζόμαστε τον γενικό τρόπο με τον οποίο τα τέρατα αποφασίζουν πού θα κινηθούν και τι θα κάνουν – αυτό βελτιώνεται για την πλήρη έκδοση», δήλωσε ο Yuya Tokuda.Ο Tokuda πρόσθεσε επίσης ότι η συνολική απόδοση του παιχνιδιού θα είναι καλύτερη από αυτήν της Open Beta, καθώς η ομάδα συνεχίζει να εργάζεται για βελτιώσεις ενόψει της κυκλοφορίας στις 28 Φεβρουαρίου.«Προς το παρόν, το graphics priority mode τρέχει σε 4K στα 30 fps variable frame rate, αν και σε ορισμένες σκηνές μπορεί να είναι ελαφρώς υψηλότερο. Αντίθετα, στο frame rate priority mode στοχεύουμε να διατηρήσουμε 60 fps, αν και σε πολύ έντονες σκηνές, όπως κατά τη διάρκεια των μεγάλων καταιγίδων, μπορεί να υπάρξουν κάποιες πτώσεις. Αυτό είναι το επίπεδο απόδοσης που επιδιώκουμε αυτή τη στιγμή».
πηγή: enternity.gr