WebTech Rodos: Η Pobuca, ηγέτης στον τομέα της διαχείρισης εμπειρίας πελατών (Customer Experience – CX), ανακοινώνει σήμερα την ενσωμάτωση νέων, πρωτοποριακών δυνατοτήτων στην πλατφόρμα της, η οποία βασίζεται στην τεχνολογία της Microsoft. Με αυτή την καινοτομία, οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να ενημερώνονται και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες τους σε πολλαπλές κανάλια.
Η νέα λειτουργικότητα της Pobuca επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα CX & Loyalty metrics, να λαμβάνουν ειδοποιήσεις, να προβάλλουν αξιολογήσεις μέσω της πλατφόρμας Pobuca Experience Cloud, συγκεντρώνοντας όλα τα κανάλια όπως Instagram, Tik Tok, Facebook, Google reviews και Twitter σε ένα ενιαίο εργαλείο. Η άκόμη πιο πρωτοποριακή δυνατότητα που προσφέρει είναι ότι οι επιχειρήσεις θα μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις, να δουν και να ανταποκριθούν άμεσα σε κάθε νέο σχόλιο στην πλατφόρμα του Facebook απευθείας μέσω του Pobuca Experience Cloud.
«Με τη νέα αυτή αναβάθμιση, η Pobuca αναδεικνύεται ως πρωτοπόρος στη διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη στον ψηφιακό κόσμο», δήλωσε Ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Pobuca. «Η ικανότητα να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τις αλληλεπιδράσεις σε πολλαπλές πλατφόρμες είναι κρίσιμη για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, και είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε αυτή την δυνατότητα στους πελάτες μας».
Η Pobuca προσκαλεί τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν αυτές τις νέες δυνατότητες, προσφέροντας μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών της PRO έκδοσης για την εξερεύνηση και αξιολόγηση της πλατφόρμας.
πηγή: techpress.gr