WebTech Rodos: Το Netflix ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2025 έσοδα 11,08 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ποσό που ξεπέρασε τόσο τις δικές του εκτιμήσεις όσο και εκείνες των αναλυτών της Wall Street. Αυτό σηματοδοτεί αύξηση 16% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, καθώς η στρατηγική της εταιρείας για μείωση της εξάρτησης από τον αριθμό νέων συνδρομητών και στροφή προς άλλους δείκτες (όπως τα διαφημιστικά έσοδα και η αλληλεπίδραση χρήστη) δείχνει να αποφέρει καρπούς. Ένα από τα κεντρικά στοιχεία της ανακοίνωσης ήταν η εκτίμηση της Netflix ότι τα διαφημιστικά της έσοδα θα «διπλασιαστούν» μέσα στο 2025, ξεπερνώντας τα 3 δισ. δολάρια έως το τέλος του έτους. Ο κομβικός ρόλος ενός νέου, ιδιόκτητου διαφημιστικού τεχνολογικού συστήματος, που προσφέρει καλύτερη στόχευση και ποικιλία μορφών, αναβαθμίζει συνεχώς την εμπειρία διαφήμισης και προσελκύει μεγαλύτερους διαφημιστικούς παίκτες. Η πλατφόρμα αυτή εφαρμόστηκε πλέον σε όλες τις αγορές όπου προσφέρεται το πακέτο με διαφημίσεις, ενώ σύντομα θα εμπλουτιστεί με διαδραστικές μορφές διαφήμισης που θα κάνουν ντεμπούτο στο δεύτερο εξάμηνο του έτους. Στα τέλη Μαΐου, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πάνω από 94 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν τη διαφημιζόμενη έκδοση σε παγκόσμιο επίπεδο, με αντίστοιχο engagement σε ώρες θέασης όπως και το κλασικό πακέτο χωρίς διαφημίσεις. Το νέο αυτό έσοδο ενισχύεται κι από τη συνεχιζόμενη αύξηση τιμών συνδρομής — ιδιαίτερα για τα πακέτα με ή χωρίς διαφημίσεις — στις μεγάλες αγορές, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς. Για το πρώτο εξάμηνο του 2025, αναφέρθηκαν 95 δισεκατομμύρια ώρες θέασης, με σειρές όπως το Adolescence, οι νέες σεζόν του Squid Game και το παιδικό Ms. Rachel να ξεχωρίζουν. Στις ταινίες, το Back in Action κατείχε την κορυφαία θέση, ενώ ιδιαίτερη απήχηση είχαν και φιλμ όπως το Straw, αλλά και η κίνητρα κινουμένων σχεδίων K-Pop Demon Hunters. Το Netflix αναθεώρησε προς τα πάνω τη φετινή πρόβλεψη εσόδων της, ανεβάζοντάς τη μεταξύ 44,8 και 45,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2025. Οι υψηλές επιδόσεις οφείλονται στην ανοδική πορεία της αγοράς διαφημίσεων, που όχι μόνο καλύπτει την απώλεια εσόδων από τη μείωση της ανάπτυξης σε νέους συνδρομητές (δεδομένου ότι η εταιρεία σταμάτησε να δημοσιεύει νούμερα νέων εγγραφών), αλλά ανοίγει δρόμο και για νέες μορφές περιεχομένου, όπως ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις και live events.Μυστηριώδες σήμα έφτασε από το «βαθύ» διάστημα και οι αστρονόμοι ανησυχούν
πηγή: enternity.gr
