WebTech Rodos:
Αρκετοί developers συνεχίζουν να είναι δυσαρεστημένοι με την Nintendo και το Nintendo Switch 2. Η πρόσβαση στα devkits της νέας κονσόλας παραμένει περιορισμένη για τη μεγάλη πλειοψηφία των δημιουργών παιχνιδιών, παρά το γεγονός ότι η κονσόλα έχει ήδη κυκλοφορήσει. Η Nintendo έχει υιοθετήσει μια στρατηγική επιλεκτικής διάθεσης των devkits, προτιμώντας να τα διαθέσει πρώτα σε μεγάλους και αξιόπιστους συνεργάτες και μεγάλα στούντιο ανάπτυξης, αφήνοντας αρκετές μεσαίες και μικρές εταιρείες σε αναμονή. Αυτή η προσέγγιση έχει προκαλέσει δυσαρέσκεια στην αγορά, καθώς πολλές ανεξάρτητες και δυνητικά καινοτόμες εταιρείες αναφέρουν ότι είτε «αγνοούνται» είτε λαμβάνουν ασαφείς ενημερώσεις από την εταιρεία σχετικά με το πότε και αν θα αποκτήσουν πρόσβαση στον απαραίτητο εξοπλισμό για την ανάπτυξη λογισμικού για τη νέα κονσόλα. Για αρκετούς developers που περίμεναν να μεταφέρουν τίτλους από το Switch 1 στη νέα πλατφόρμα ή να δημιουργήσουν νέα projects, το γεγονός αυτό αποτελεί εμπόδιο, αφού δεν μπορούν να σχεδιάσουν ή να κυκλοφορήσουν τίτλους με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Πηγές της βιομηχανίας εκτιμούν ότι ένα σημαντικό ποσοστό μικρότερων και ανεξάρτητων στούντιο – πιθανόν τα δύο τρίτα – δεν έχει λάβει ακόμα devkit, σε αντίθεση με τους κορυφαίους συνεργάτες που τα παρέλαβαν νωρίς με κυριότερο σκοπό τη στήριξη του λανσαρίσματος με μεγάλες, εντυπωσιακές κυκλοφορίες. Το σκεπτικό πίσω από αυτήν την προσέγγιση πιθανολογείται ότι αφορά την ασφάλεια, την αποφυγή διαρροών ή ακόμα και την τμηματική ενίσχυση της βιβλιοθήκης του Switch 2 για την περίοδο μετά την εμπορική του εκκίνηση. Προς το παρόν πάντως, η απουσία ευρύτερης πρόσβασης στους devkits επιβραδύνει τη διεύρυνση του καταλόγου παιχνιδιών από τρίτους δημιουργούς, ενώ τα μηνύματα της Nintendo προς όσους περιμένουν είναι ελάχιστα, διατηρώντας αβεβαιότητα για το πότε θα υπάρξει ουσιαστικό άνοιγμα και στους υπόλοιπους της αγοράς.Σχηματισμός σε ιστό αράχνης στον Άρη προβληματίζει τους επιστήμονες
πηγή: enternity.gr
