WebTech Rodos:
Το YouTube έχει ξεκινήσει έναν σημαντικό αγώνα κατά των ad .ers για να μειώσει τις απώλειες διαφημιστικών εσόδων και η κατάσταση δείχνει να εξελίσσεται συνεχώς. Οι δοκιμές της πλατφόρμας ξεκίνησαν τον Ιούνιο και εντάθηκαν τον Οκτώβριο σε μεγάλες αγορές. Τo YouTube ανακοίνωσε πως ενισχύει τις προσπάθειές του κατά των ad .ers και μάλιστα και επεκτείνεται και σε third party apps τα οποία και αναφέρει ως “ad-.ing apps”. Σε αυτά περιλαμβάνονται λογισμικά όπως το AdGuard που επιτρέπει στον χρήστη να ανοίξει το YouTube μέσα από το περιβάλλον του έτσι ώστε να μην σερβίρονται και διαφημίσεις.Όσοι δοκιμάζουν αυτές τις μέρες τέτοιες λύσεις λαμβάνουν ένα μήνυμα που λέει πως «αυτό το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο σε αυτήν την εφαρμογή». Και εννοείται πως το YouTube προτείνει στους χρήστες να πληρώσουν συνδρομή στο YouTube Premium για να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις.
πηγή: enternity.gr