WebTech Rodos:
Ο Fumito Ueda, γνωστός για τα ICO και Shadow of the Colossus, πιστεύει ότι έχουμε ξεπεράσει την εποχή της αναζήτησης και υλοποίησης νέων μηχανισμών του gameplay. Επαίνεσε το To a T, ένα παιχνίδι του Keita Takahashi, για το ότι δεν βασίζεται σε καινοτόμους μηχανισμούς, αλλά εστιάζει στην οπτική, την ιστορία και τον συναισθηματικό τόνο.Ο Ueda προτείνει ότι, αντί να επιδιώκουν νέους μηχανισμούς, οι developers θα πρέπει να στοχεύουν στην βελτίωση και την αναβάθμιση των υφιστάμενων. Επίσης, εκτιμά τα παιχνίδια που δημιουργούν μια ατμόσφαιρα, ακόμη και με γνωστούς τρόπους παιχνιδιού.Το To a T εξερευνά τη ζωή με μια αναπηρία, μέσα από τον καλλιτεχνικό του στυλ και την αφήγησή του, και όχι μέσω της πολυπλοκότητας των μηχανισμών. Ο Ueda απόλαυσε το παιχνίδι επειδή δίνει έμφαση στο συναισθηματικό βάθος παρά στην καινοτομία του gameplay.Ο κριτικός Christian Donlan είχε μια πιο ενδοσκοπική εμπειρία, αναλογιζόμενος ότι το To a T αμφισβήτησε την αντίληψή του για το τι μπορούν να είναι τα παιχνίδια. Βρήκε το παιχνίδι συναισθηματικά συγκινητικό και αινιγματικό, εκτιμώντας την αφήγηση που αποκαλύπτεται σιγά-σιγά.Μυστηριώδες σήμα έφτασε από το «βαθύ» διάστημα και οι αστρονόμοι ανησυχούν
πηγή: enternity.gr
