WebTech Rodos: Αν έχετε μια Roku TV, ετοιμαστείτε να δείτε περισσότερες διαφημίσεις. Η εταιρεία ετοιμάζεται να μεγιστοποιήσει την ικανότητα της αρχικής οθόνης του Roku να προβάλλει διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων βίντεο.
“Κάθε μέρα, η αρχική οθόνη του Roku φτάνει σε νοικοκυριά των ΗΠΑ με σχεδόν 120 εκατομμύρια ανθρώπους. Αυτή η σημαντική εμβέλεια δημιουργεί πολλές ευκαιρίες. Βλέπω πολλούς τρόπους για να βελτιώσουμε την εμπειρία του χρήστη και παράλληλα να αυξήσουμε την κερδοφορία της Roku”, δήλωσε ο CEO Anthony Wood σε μια κλήση για τα κέρδη.
Οι χρήστες βλέπουν ήδη διαφημίσεις στη δεξιά πλευρά της αρχικής οθόνης του Roku. Αλλά προς το παρόν είναι απλά ακίνητες εικόνες. Ο Wood λέει τώρα ότι η εταιρεία ετοιμάζεται να προβάλει διαφημίσεις βίντεο σε αυτόν τον χώρο.
“Αυτή θα είναι η πρώτη διαφήμιση βίντεο… που θα προσθέσουμε στην αρχική οθόνη, [που] είναι μια μεγάλη αλλαγή για εμάς”, δήλωσε ο Wood κατά τη διάρκεια της κλήσης κερδών.
Ο Wood δεν είπε αν οι διαφημίσεις θα παίζουν με ήχο, αλλά η Roku “δοκιμάζει επίσης άλλους τύπους μονάδων διαφήμισης βίντεο, εξετάζοντας άλλες εμπειρίες που μπορούμε να προσθέσουμε στην αρχική οθόνη, όπου θα μπορούσαμε να καινοτομήσουμε περισσότερο στη διαφήμιση βίντεο”, είπε.
(Credit: Roku)
Εκτός από τις διαφημίσεις που βασίζονται σε βίντεο, η Roku ετοιμάζεται να προβάλλει πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις στην αρχική οθόνη. Αυτές οι διαφημίσεις θα επικεντρωθούν σε υπηρεσίες streaming και περιεχόμενο video-on demand, και έχουν ήδη εμφανιστεί μέσω μιας νέας σειράς “Recommended” στην αρχική οθόνη.
Ο αυξημένος φόρτος διαφημίσεων θα μπορούσε να ενοχλήσει τους καταναλωτές, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της Roku λέει ότι οι αλλαγές υπόσχονται να βοηθήσουν τους καταναλωτές να βρουν πιο χρήσιμο περιεχόμενο. Σε αντάλλαγμα, η εταιρεία ελπίζει ότι οι νέες μορφές διαφημίσεων θα αυξήσουν περαιτέρω τις πωλήσεις. Το α’ τρίμηνο, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν τα 882 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 19% σε σχέση με πέρυσι.
πηγή: pcmag.com