WebTech Rodos:
Το Project U της Ubisoft, που ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 ως «ένα νέο είδος session-based cooperative shooter», επιστρέφει στο στάδιο σχεδιασμού μετά από πέντε χρόνια ανάπτυξης λόγω προβλημάτων στο replayability. Αν και είχε αρχικά θετική ανταπόκριση από τους παίκτες, το παιχνίδι αντιμετώπιζε διαρκώς ζητήματα στο replayability που αύξαναν τον προϋπολογισμό του λόγω συνεχών αλλαγών.Η ιστορία του Project U επικεντρώνεται σε μια Γη που έχει καταληφθεί από μηχανές που επιδιώκουν να μετατρέψουν σε μηχανές κάθε μορφή ζωής. Οι παίκτες, σε ομάδες των τεσσάρων, θα μάχονταν εναντίον αυξανόμενης δυσκολίας εχθρών σε διάφορες ζώνες του χάρτη, με χιλιάδες AI ρομπότ να υπάρχουν ανα πάσα στιγμή. Στην τελική ζώνη, οι παίκτες θα αντιμετώπιζαν τον τελικό αρχηγό. Παρότι υπήρξαν αλλαγές, όπως η προσθήκη βιοποικιλίας και νέων bosses, οι δοκιμές του Φεβρουαρίου 2024 επιβεβαίωσαν ότι το replayability παρέμενε ανεπαρκές.Τον Μάρτιο του 2024, η Ubisoft Annecy ανακοίνωσε τη διακοπή της ανάπτυξης του Project U, και οι δύο βασικοί διευθυντές, ο Mathieu Granjon και ο Damien Kieken, αποχώρησαν. Ωστόσο, η Ubisoft αποφάσισε να μην ακυρώσει το παιχνίδι, επισημαίνοντας την επιτυχία PvE τίτλων όπως το Helldivers 2. Έτσι, το Project U μεταφέρθηκε ξανά σε «περίοδο επώασης», με νέο παραγωγό και μικρή ομάδα για να επεξεργαστούν νέες ιδέες. Παρά τη μακρόχρονη ανάπτυξη, οι τωρινοί και πρώην developers εκφράζουν αμφιβολίες για το αν το παιχνίδι μπορεί τελικά να επιτύχει.
πηγή: enternity.gr