WebTech Rodos:
Ένας developer δήλωσε πως θεωρεί ότι τα μελλοντικά ports τίτλων της Sony για PC θα είναι ο κύριος λόγος που τα exclusives του PS6 δε θα εκμεταλλεύονται το next-gen hardware του στο έπακρο. Μιλώντας σε νέο podcast του καναλιού Moore. Law is Dead στο YouTube, ο Bryan Heemskerk της Massive Damage αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο να συμβεί κάτι παρόμοιο εξαιτίας του φημολογούμενου φορητού PlayStation 6.Σύμφωνα με τον ίδιο, το φορητό PS6 δε θα αποτελέσει πρόβλημα, μια και τεχνολογίες όπως το DLSS της Nvidia μπορούν να κάνουν τίτλους να τρέξουν με μεγαλύτερη ανάλυση, όπως με την περίπτωση του Street Fighter 6, το οποίο φέρει καλύτερη ανάλυση στο Nintendo Switch 2 απ’ ότι στο Xbox Series S. Όμως, με την περίπτωση των ports για PC ο Heemskerk σημειώνει πως οι developers θα αποφύγουν να αναπτύξουν games που θα εκμεταλλεύονται πλήρως τις δυνατότητες του PS6, αν αυτό σημαίνει πως θα υπάρξουν προβλήματα με την ανάπτυξη του αντίστοιχου port για PC αργότερα. Σε αυτό το σημείο έφερε ως παράδειγμα το πρόσφατο Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, ένα multiplatform port ενός remake που, σύμφωνα με τον ίδιο, δε δείχνει σημαντικά καλύτερο από το προ δεκαετίας Metal Gear Solid V: The Phantom Pain και μάλιστα φέρει αρκετά προβλήματα στον τεχνικό του τομέα. Μπορείτε να ακούσετε τη σχετική ανάλυση στα 44 λεπτά του video που ακολουθεί.Αλλάζει όνομα και γίνεται αθλητικό κανάλι η ΕΡΤ 2!
πηγή: enternity.gr
