WebTech Rodos:
Σε πρόσφατη συνέντευξη του o director του Stellar Blade Kim Hyung-tae ρωτήθηκε για το demo του παιχνιδιού και για το θέμα του input lag. Συγκεκριμένα, ρωτήθηκε γιατί φαίνεται να υπάρχει μια καθυστέρηση μεταξύ του πατήματος του κουμπιού για να γίνει parry ή dodge και της πραγματοποίησης του animation.Εξήγησε πως είναι σκόπιμο αυτό το design για να κρατήσει ομάλο το animation και πως δεν υπάρχει κάποιο input lag γιατί το skill ενεργοποιείται μόλις πατήσει ο παίκτης το κουμπί ακόμα και αν το animation παίρνει ελάχιστο χρόνο να πραγματοποιηθεί.
“Στο Stellar Blade υπάρχει ένα lag 0.5 δευτερολέπτων μεταξύ της στιγμής που πατάει κάποιος του κουμί και της στιγμής που το skill εμφανίζεται στην οθόνη. Είναι ένα time lag που δεν μπορεί να μειωθεί. Το φτιάξαμε έτσι ώστε η κίνηση του χαρακτήρα να μην ενεργοποείται κατευθείαν με το πάτημα του κουμπιού και νιώθουμε πως δεν θα ταίριαζε στα animations του παιχνιδιού”.
Ο Kim προσθέτει πως αν οι παίκτες θεωρούν πως αν η καθυστέρηση στα animations κάνει δύσκολο το παιχνίδι, η ομάδα ανάπτυξης ίσως την αλλάξει στο μέλλον.
πηγή: enternity.gr