WebTech Rodos:
Το 2025 είναι η χειρότερη χρονιά για τη βιομηχανία των video games, σύμφωνα με τον πρώην στέλεχος της BioWare, Mark Darrah. Το μοντέλο των live service games, τα οποία είναι σχεδιασμένα για συνεχή κερδοφορία μέσω τακτικών updates έχουν οδηγήσει σε απολύσεις και στο κλείσιμο πολλών studios. Το GTA 6 θεωρείται καθοριστικό σημείο για τη βιομηχανία των video games. Η επιτυχία ή η αποτυχία του θα καθορίσει αν η βιομηχανία θα συνεχίσει να δίνει προτεραιότητα στα live service games ή θα στραφεί προς πιο παραδοσιακές, αυτόνομες εμπειρίες.Η επιτυχία του Clair Obscur 33, ενός παιχνιδιού AA με μικρότερο προϋπολογισμό, υποδηλώνει ότι οι παίκτες μπορεί να προτιμούν πιο εστιασμένες εμπειρίες. Αυτό το παιχνίδι αναφέρεται ως απόδειξη ότι οι παίκτες είναι έτοιμοι να απομακρυνθούν από τους τίτλους live service. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι το GTA 6 θα μπορούσε να πουλήσει 85 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε δύο μήνες, ενισχύοντας τον τεράστιο ενθουσιασμό που έχει προκαλέσει. Εάν επιτύχει, η βιομηχανία ενδέχεται να διπλασιάσει τις επενδύσεις της σε .buster live service games. Όμως, αν δεν αποδώσει τα αναμενόμενα, θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια στροφή προς μικρότερες, πιο δημιουργικές κυκλοφορίες.Αποσύρονται δύο κινητά από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας
πηγή: enternity.gr
