WebTech Rodos: Το επόμενο έτος, το Netflix σχεδιάζει να ανοίξει δύο θεματικά πάρκα, τα οποία θα διαθέτουν εστιατόρια, και καταστήματα που θα συνδέονται με τις πιο δημοφιλείς σειρές της εταιρείας streaming.
Την Τρίτη, το Netflix ανακοίνωσε το έργο, το οποίο θα κατευθυνθεί σε δύο εμπορικά κέντρα, το ένα στο Ντάλας του Τέξας το άλλο στο King of Prussia της Πενσυλβάνια.
Η εταιρεία περιγράφει τα λεγόμενα “Netflix Houses”, ως έναν πειραματικό χώρο ψυχαγωγίας που έχει σχεδιαστεί για να ζωντανέψει τις πιο δημοφιλείς σειρές του Netflix. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές θα μπορούσαν να αγοράσουν εμπορεύματα από ένα κατάστημα αφιερωμένο στο Stranger Things, να φάνε ένα επιδόρπιο σε ένα εστιατόριο που έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τη σειρά Bridgerton και να πολεμήσουν ζόμπι σε έναν χώρο παιχνιδιών από την ταινία Netflix Army of the Dead.
(Netflix)
Η εταιρεία έχει ήδη πειραματιστεί με την ιδέα, αλλά σε μικρότερη μορφή, μεταξύ άλλων μέσω pop-up εστιατορίων και καταστημάτων. Το Netflix θέλει τώρα να συγκεντρώσει τις εμπειρίες αυτές σε έναν μεγαλύτερο χώρο που θα λειτουργεί όλο το χρόνο. “Έχουμε λανσάρει περισσότερες από 50 εμπειρίες σε 25 πόλεις και το Netflix House αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά των ξεχωριστών προσφορών μας”, δήλωσε η επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας Marian Lee.
Η είδηση μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν το Netflix μπορεί να έχει φιλοδοξίες να λανσάρει μια μέρα έναν χώρο παρόμοιο με τα Universal Studios Hollywood στο Λος Άντζελες. Προς το παρόν, όμως, η εταιρεία έχει συμβιβαστεί με το να φέρει το Netflix σε υπάρχοντες εσωτερικούς χώρους λιανικής πώλησης στα δύο εμπορικά κέντρα.
“Και τα δύο Netflix Houses θα καταλαμβάνουν πρώην θέσεις πολυκαταστημάτων και θα καλύπτουν εκτάσεις άνω των 100.000 τετραγωνικών μέτρων”, πρόσθεσε το Netflix. Η εταιρεία επέλεξε τα δύο εμπορικά κέντρα, επικαλούμενη την επισκεψιμότητα και την υπάρχουσα παρουσία εκατοντάδων καταστημάτων λιανικής πώλησης.
πηγή: pcmag.com