WebTech Rodos:
Η Unity ανακοίνωσε ότι ακυρώνει τα σχέδιά της για το αμφιλεγόμενο Runtime Fee. Η χρέωση ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2023 και επρόκειτο να τεθεί σε ισχύ της 1η Ιανουαρίου. Προέβλεπε ότι η Unity θα λάμβανε επιπλέον χρήματα με βάση το πόσες φορές είχε εγκαατσταθεί ένα παιχνίδι το οποίο είχε δημιουργηθεί με τη Unity Engine. Αργότερα, η εταιρεία υπαναχώρησε μερικώς από το πλάνο της, λέγοντας ότι το Runtime Fee θα ίσχυε μόνο για τους χρήστες που έχουν συνδρομή στις υπηρεσίες Unity Pro και Unity Enterprise, αποκλείοντας τα παιχνίδια που βρίσκονταν ήδη στην αγορά. Τώρα όμως, με μια ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Unity, ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Matt Bromberg ενημερώνει πως η χρέωση έχει καταργηθεί εντελώς. Όπως θα μπορέσετε να διαβάσετε μέσω του link που θα βρείτε στο παρακάτω post, η Unity επανέρχεται στο συνδρομητικό μοντέλο ανά θέση εργασίας για τις υπηρεσίες Unity Pro και Enterprise. Το Unity Personal παραμένει δωρεάν και το όριο των εσόδων αυξάνεται στα $200.000 από $100.000, ενώ το κόστος του Unity Pro αυξάνεται κατά 8% και ανεβαίνει στα $2.200 ετησίως, με την αύξηση για το Unity Enterprise να είναι της τάξης του 25%.
After deep consultation with our community, customers, and partners, we’ve made the decision to cancel the Runtime Fee for our games customers, effective immediately.Learn more: https://t.co/ezvfc6SaPS pic.twitter.com/7JwNruN5Qf
— Unity for Games (@unitygames) September 12, 2024
πηγή: enternity.gr